Portfolio Retail

*Het artwork van de projecten op deze pagina zijn gemaakt in opdracht en in dienst van INTERIMAGE B.V.


PLUS Retail - Mario Kart Koins. Dit idee begon met een droom om voor Nintendo te mogen werken. Deze campagne is in 2018 een groot succes geweest bij de jonge maar ook bij de oudere doelgroep. Vanaf het bedenken van het idee tot aan het maken en ontwikkelen van de 25 verschillende designs voor op de KOINS en Limited Editions.


PLUS Van Dijk / Just Games - Sparen voor hoge kortingen op familiespellen. De frisse uitstraling van deze campagne met verschillende reclame uitingen. Deze campagne-stijl is doorgetrokken op alle geleverde POS materialen in en om de winkel van PLUS Van Dijk.


DA Drogisterij - Brabantia - Een campagne ontwikkeling compleet in de huisstijl van DA, hierbij is gedacht aan het gebruik van de juiste lettertypes, maar ook van de juiste plaatsing van de producten. Tijdens deze campagne konden de klanten sparen voor badkamer accessoires van Brabantia. Van de spaarkaart tot de opmaak van de borden voor het gangpaden, alles is hierbij van A tot Z verzorgt.


DekaMarkt - Creatie van het campagnebeeldmerk welke doorvertaald kan worden in de campagne huisstijl op zowel de winkelvloer als op online media. Het was de bedoeling dat het nieuwe beeldmerk overeen zou komen met de eerder gemaakte versie voor de Boerderij Blocks van DekaMarkt. Een volledig concept van het bedenken en bouwen van de verschillende onderdelen en de opmaak van de stickers voor elk Blocks spaaritem.


PLUS Limbeek & Heracles Almelo - Ontwerpen en bedenken van verschillende producten en media uitingen voor deze campagne van PLUS Limbeek. Van het ontwerp op de voetbal tot aan de spaarzegels, alles is in dezelfde lijn opgemaakt. Een mooie compleet pakket voor de echte voetbalfans, bij het maken van het ontwerp is hier goed op ingespeeld.


PLUS Lokaal - Het ontwikkelen van een campagnebeeld voor PLUS Race Bricks, en het ontwikkelen van de stickers voor de verschillende spaaritems en 11 speciale merk racewagens voor o.a.; Pepsi, Renault Hans Jongerius, Mentos, Mammoet Rallysport en nog veel meer mooie merken. Het campagnebeeld inclusief sterke huisstijl onderdelen om de campagne-huisstijl meer kracht en creativiteit uit te laten stralen. Hiermee zijn verschillende uitingen gemaakt voor in de winkels en op online media.